-
27.01.2016
Wszystko zgodnie z oczekiwaniami
-
26.01.2016
Podejście do Klienta, elastyczność, szybkość wykonania usługi, komunikatywność obsługi, etc, etc. Brak minusów.
-
21.01.2016
Jest lepszy od innych serwisów hondy na terenie Warszawy
-
20.01.2016
Szybka, sprawna obsługa, krótki czas pobytu auta w serwisie.
-
18.01.2016
Obsługa przebiegła bez jakiegokolwiek problemu, samochód otrzymałem umyty.
-
13.01.2016
Kompleksowa obsługa na wysokim poziomie.
-
13.01.2016
Miła uprzejma obsługa, fachowość, terminowość.
-
13.01.2016
piękny obiekt-miła i kompetentna obsługa
-
13.01.2016
Poniewaz moje doswiadczenia z Aries Motor sa jak najbardziej pozytywne.
-
13.01.2016
Ponieważ wszystko było w jak najwyższym standardzie. Jedyny minus to o prawie godzinę dłuższy czas oczekiwania na zakończenie prac serwisowych niż deklarowany. (samochód długo stał w kolejce do mycia)
-
13.01.2016
Wspaniałe profesjonalne podejście Pana Marka Tworka.
-
11.01.2016
bo jest ok
-
11.01.2016
Dość długo czekałam w salonie na odbiór auta już po przeglądzie z powodu kolejki oczekujących po odbiór lub oddanie samochodów do przeglądu/naprawy.
-
09.01.2016
Miła i sympatyczna atmosfera, możliwość zapoznania się z nowymi modelami, terminowa obsługa, wzorowy porządek i ład, sympatyczna i doświadczona obsługa, wzorowa stacja obsługi.
-
08.01.2016
W czasie usługi w serwisie nie było żadnych problemów i trudności !
-
07.01.2016
Uważam, że koszty serwisu są za wysokie.
-
06.01.2016
Nie miałam zastrzeżen do usługi i sposobu obsługi. Dodatkowy bonus finansowy w związku z przeniesieniem do tego salonu z salonu likwidowanego był dodatkowym plusem
-
06.01.2016
Ogólnie jestem jak zwykle bardzo zadowolony. Jednak zwiększenie ilości osób do obsługi w Biurze Obsługi Klienta oraz wyrażna większa ilość klientów spowodowała mały bałagan i niepokój w firmie.
-
06.01.2016
Wszystko jest w porządku. Poziom serwisu jest powodem tego, iż jeżdżę Hondą , a nawet dwoma.
-
05.01.2016
Dogodna dla mnie lokalizacja, profesjonalna obsługa, szybka usługa, miła atmosfera przy załatwianiu formalności. Chociaż to pierwsza wizyta, bo samochód ma dopiero rok;)